Blogspot of wordpress?

Omdat ik nog niet zo lang bezig ben met foto’s maken en met ze op internet zetten, ben ik nog een beetje op zoek naar de juiste site. Behalve deze wordpress site heb ik laatst op blogspot.com gekeken en de link daarvan is wenlingvv.blogspot.com. Met wordpress ben ik ook tevreden, maar je moet betalen wil je in html dingen doen. Bij blogspot is dit gratis! Maar nu vraag ik me af wat vindne jullie mooier:
de nieuwe blogspot site: wenlingvv.blogspot.com.
Of of gewoon deze site: wenlingvv.wordpress.com.
De nieuwe blogspot site:

20111008-141243.jpg

Geef een reactie

